• English

Jobs

Please find below positions we have exposed in the media.

MANAGER ASSET MANAGEMENT

Newomij is in de ruim 60 jaar van haar bestaan uitgegroeid tot een van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een familiebedrijf dat beschikt over veel expertise en actief is in talloze facetten van vastgoed. Naast een imposante vastgoedportefeuille bieden zij ook Financieringen, VvE Beheer en Verzekeringen.

Totaal behelst de portefeuille ruim 3.100 woningen en 130.000 m2 commercieel. De commercieel vastgoedportefeuille bestaat uit ca. 8.000 m² bedrijfshallen, ca. 22.000 m² retail voornamelijk bestaande uit supermarkten en zo’n 100.000 m² kantoorobjecten, waarvan het Apollo House de eyecatcher van de portefeuille is. Zowel de residentiele portefeuille als de commerciële portefeuille is door heel Nederland verspreid. Voor meer informatie zie: www.newomij.nl

De Manager Asset Management heeft een veelzijdige functie en leidt het Asset Management Team. Hij/zij rechtstreeks rapporteert aan de Raad van Bestuur en lid is van het Kernteam.

De gezochte kandidaat heeft een track-record in commercieel onroerend goed: kantoren, winkels als ook grote affiniteit met woningen. Belangrijk voor deze rol is een ‘hands-on’ mentaliteit met leidinggevende capaciteiten. Een professional en een natuurlijk teamplayer met een sterke drive te performen.

De kandidaat is een mid-career (35-45), academisch opgeleid, bij voorkeur aangevuld met een vervolg (vastgoed-)opleiding. Minimaal 7 jaar relevante werkervaring in asset management bij voorkeur opgedaan bij een familiebedrijf of in een corporate omgeving.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Froukje van Oosterbos, Research Manager bij Escalier Executive Search. Tel: 06 4786 9746 of: oosterbos@escalier.nl.

MANAGER TRANSACTIES

 

Newomij is in de ruim 60 jaar van haar bestaan uitgegroeid tot een van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een familiebedrijf dat beschikt over veel expertise en actief is in talloze facetten van vastgoed. Naast een imposante vastgoedportefeuille bieden zij ook Financieringen, VvE Beheer en Verzekeringen. Hierdoor zijn zij in staat om vastgoedobjecten te financieren, zélf de regie te voeren, eigen keuzes te maken en snel te schakelen.

Totaal behelst de portefeuille ruim 3.100 woningen en 130.000 m2 commercieel. De commercieel vastgoedportefeuille bestaat uit ca. 8.000 m² bedrijfshallen, ca. 22.000 m² retail voornamelijk bestaande uit supermarkten en zo’n 100.000 m² kantoorobjecten, waarvan het Apollo House de eyecatcher van de portefeuille is. Zowel de residentiele portefeuille als de commerciële portefeuille is door heel Nederland verspreid. Voor meer informatie zie: www.newomij.nl

De Manager Transacties heeft een veelzijdige functie waarbij hij/zij rechtstreeks rapporteert aan de Raad van Bestuur. In deze rol is hij/zij verantwoordelijk voor de acquisitie van vastgoedposities (voornamelijk woningen) en verkoop van vastgoed.

Voor de Manager Transacties van Newomij zoeken wij een ervaren Acquisitie/Transactie Manager, een vastgoed professional met een goed onderhouden netwerk in de Nederlandse (woning) vastgoedmarkt. De kandidaat heeft een uitstekende reputatie dankzij een trackrecord in succesvolle aan-en verkooptransacties. Hij/zij volgt de ontwikkelingen binnen de Nederlandse woningenmarkt en heeft affiniteit met de exploitatie van vastgoed.

Hij/zij weet draagkracht te creëren voor zijn acquisities en beschikt over overtuigingskracht, is een sterke onderhandelaar en denkt in kansen en oplossingen. Kritisch op de inhoud, alert en pragmatisch in de uitvoering. Een strategische sparringpartner voor zijn collega’s en externe partijen waarmee samengewerkt wordt en weet doelen te analyseren en te bereiken.

De kandidaat is een mid-career (35-45), academisch opgeleid, bij voorkeur aangevuld met een vervolg (vastgoed-)opleiding. Minimaal 8 jaar relevante werkervaring in acquisities/transacties bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, institutioneel fonds of private investeerder.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Froukje van Oosterbos, Manager Research bij Escalier Executive Search. Tel: 06 4786 9746 of: oosterbos@escalier.nl.

SENIOR LEASING MANAGER

 

The European Shopping Center specialist. With privileged access to 150 million European consumers, Klépierre is the pan-European leader in shopping malls, which are situated in the most affluent, most densely populated and fastest growing areas. Klépierre, the European leader in shopping malls, combines development, property and asset management skills. The company’s portfolio is valued at €22.8 billion at June 30, 2020 and comprises large shopping centers in 12 countries in Continental Europe which together host 1.1 billion visits per year.

In the Netherlands, Klépierre owns 4 shopping centers with 194.000m² of gross leasable retail area and a value of more than 1,4 billion euros. Utrecht Hoog Catharijne,  Amsterdam Villa Arena and Rotterdam Alexandrium Shopping Center and Rotterdam Markthal.

The Senior Leasing Manager is responsible for the execution of the leasing for one or more of the Dutch assets. Executing the entire Leasing process from generating initial prospect interest through qualification, lease negotiation and document execution. He/she builds and maintains relationships with key retailers, tenant-brokerages, and the greater real estate community.

The candidate is a senior leasing manager who has a minimum of  7 years’ experience in retail leasing of retail space in mixed use environments and shopping centers.

We’re looking for a dynamic personality with team spirit, hands-on mentality, integrity and assertiveness. Good contacts within the retail and shopping centre industry and brokerage community.

Bachelor Degree or equivalent work experience required. He or she is fluent in Dutch and English.

For more information regarding this position please contact Froukje van Oosterbos, Manager Research, via oosterbos@escalier.nl or via 06 47 86 97 46.

Head of Development & Construction

Green Real Estate, in 2005 opgericht door ondernemer Jan Zeeman, is een private investeerder in en ontwikkelaar van vastgoed. De oorsprong ligt in retail maar in de loop der jaren is GREEN zich ook gaan richten op woningen, maatschappelijk vastgoed, kantoren en horeca. Het familiebedrijf GREEN staat bekend als een ondernemende vastgoedinvesteerder waarbij een lange termijn focus en beheersbaarheid van de portefeuille hoog in het vaandel staat. De huidige portefeuille heeft een totale waarde van ca. € 800 miljoen.

In lijn met de actuele marktontwikkelingen zal een geleidelijke transitie van de portefeuille plaatsvinden. Daarnaast zal er veel aandacht zijn voor de opbouw van een duurzame ontwikkelingsportefeuille, waarbij zowel voor de eigen portefeuille als voor derden wordt ontwikkeld.

Wij zoeken voor GREEN een Head of Development & Construction, die onderdeel uitmaakt van het Management Team. Je stuurt een team van ontwikkelaars en technisch managers aan dat verantwoordelijk is voor alle (her) ontwikkelingsprojecten en voor het technisch beheer van de portefeuille.

De nieuwe manager is een senior en allround projectontwikkelaar die ruime ervaring heeft met projectontwikkeling, in het bijzonder van woningen. Je hebt leidinggevende capaciteiten, voelt je thuis in mix-use omgevingen en hebt ervaring opgedaan bij een onafhankelijke ontwikkelaar of een ontwikkelende bouwer of belegger.

Belangrijk voor deze rol is een commerciële en ondernemende houding, technische affiniteit en een integrale visie op de vastgoedmarkt. Een mooie kans voor een gedreven teamspeler bij een organisatie met grote ambities en enorme opgaven.

Deze positie vereist een opleiding op WO-niveau, zo mogelijk aangevuld met MRE, MSRE of RICS.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Froukje van Oosterbos, Research Manager bij Escalier Executive Search. Tel: 06 4786 9746 of: oosterbos@escalier.nl.

Granite – European Asset Manager

 

Granite REIT is a Canadian-based real estate investment trust engaged in the acquisition, development, ownership and management of logistics, warehouse and industrial properties in North America and Europe.
Granite is listed on the Toronto and New York Stock Exchanges and is head quartered in Toronto, with offices in Amsterdam, Dallas and Vienna. For more information see www.granitereit.com.

Granite is looking for a European Asset Manager, who directly reports to the Head of Europe and who takes a leadership role in developing, updating and implementing the company’s strategic asset management plan, working closely within a small pan-European team across the Amsterdam and Vienna offices.
With the aim to also support, underwrite and manage ongoing and future development and investment opportunities, the asset management strategy should include asset by asset business plans, with reporting, (capex) budgeting, asset monitoring, leasing and financial analysis etc. The right candidate will be able to get involved in all aspects of Granite’s real estate activities including new investment opportunities. Expected to travel on a regular basis, the position is based in Amsterdam. The candidate will demonstrate a high level of initiative, responsibility, accountability with a strong technical aptitude and ability to work effectively with individuals across the organisation.

CANDIDATE PROFILE

  • Mid-career, 10+ years’ work experience gained in a first-rate professional services or investment company.

  • Proven asset management track record in logistics and ability to validate valuations. Acquisition experience is a plus.

  • Relevant recent experience 7+ years in the (European) logistic real estate industry sector.

  • Excellent analytical, financial and negotiating skills and project management skills.

  • Demonstrable leadership skills and ability to effectively operate in a cross-cultural environment.

  • Strong academics – educated to university degree level (MRE/MBA is a plus).

  • Outstanding communication skills and excellence in both verbal and written English.

  • Willing to travel on a regular basis, the position is based in Amsterdam.

  • Strong skills in MS Office with special focus on Excel and Word; Argus modelling experience is a plus.

For more information regarding this position please contact Mr. Jacques Craenen craenen@escalier.nl or via 0646 377 820.

Ter versterking van ons eigen kantoor zijn wij op zoek naar een ervaren consultant die op partner niveau binnenkomt of de ambitie en de potentie heeft om daar naartoe te groeien. Heb je ruime ervaring in (retained) search in een specifieke sector en sta je open voor een nieuw en ondernemend perspectief, bel dan een van ons:

Jacques Craenen: 0646 377820

Jeroen Schuur: 0611 391039